My Data: Οι απαιτήσεις, οι κίνδυνοι και οι προθεσμίες για την υποχρεωτική διαβίβαση δεδομένων
Τα «ηλεκτρονικά τιμολόγια» και το σύστημα My data είναι ήδη εδώ. Μια τεράστια μεταρρύθμιση στον χώρο της φορολογικής πολιτικής η οποία αποσκοπεί στο να βάλει τέλος στο φαινόμενο των εικονικών τιμολογίων και της φοροκλοπής ειδικά από τον ΦΠΑ φέρνει τα πάνω - κάτω στην αγορά και ήδη προκαλεί εντάσεις.
Από Δευτέρα 1/11/2021 ξεκινάει η υποχρεωτική καταχώρηση των παραστατικών εσόδων επιχειρήσεων, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα My Data που δημιούργησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Συγκεκριμένα, για το έτος 2021 η καταχώρηση θα αφορά μόνο στα παραστατικά εσόδων και όχι στους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων. Τα παραστατικά εσόδων που έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του MyDATA το αργότερο έως τις 31.03.2022.
Θυμίζουμε ότι από την 1/10/2021 ισχύει η υποχρεωτική ηλεκτρονική αποστολή των παραστατικών εσόδων για:
- Eπιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 ευρώ
- Eπιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 ευρώ
Από 1/11/2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Επίσης από τον Νοέμβριο ισχύει και η υποχρεωτική διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με την εφορία για όλες τις επιχειρήσεις.
Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση επιθυμείτε.
Email: info@mdcstiakakis.gr
Τηλ. 2810 280985